Acesta este un plugin WordPress puternic de generație următoare pentru rezervarea de servicii, produse, bilete, întâlniri etc., construit cu cea mai recentă tehnologie. Amelia este specialistul tău în rezervări automate 24/7, astfel încât clienții tăi să își poată rezerva întâlniri și să își poată rezerva automat bilete și servicii în orice moment al zilei.
Câmpuri personalizate pentru formularele de rezervare
Creați un formular de rezervare care să se potrivească afacerii dvs. - configurați câmpuri personalizate (casete de selectare, câmpuri de text, casete de selectare etc.) pentru a colecta orice informații suplimentare necesare de la clienții dvs.
Integrare WooCommerce
Aveți grijă de toate plățile, taxele și facturile dvs. cu integrarea nativă WooCommerce a Ameliei.
Sincronizare cu Google Calendar
Permiteți angajaților să țină evidența tuturor întâlnirilor în propriul lor Google Calendar.
Interfață de căutare pentru comenzi de rezervare
Interfață de căutare convenabilă pentru a căuta un serviciu, un angajat și un timp potrivit, selectând unul sau mai multe criterii de filtrare.
Expert de rezervare în mai multe etape
O modalitate alternativă de a programa întâlniri selectând o opțiune (Serviciu, Angajat, Data) la fiecare pas.
Vezi catalogul de servicii
Creați rapid un catalog de servicii excelent cu doar câteva clicuri.
Tabloul de bord informativ și raportare
Urmăriți performanța afacerii dvs. - urmăriți cele mai importante valori de performanță financiare și legate de conversie cu ajutorul diagramelor de bord.
Calendar și listă
Amelia oferă mai multe opțiuni de gestionare a fluxului de lucru în funcție de nivelul pe care doriți să îl urmăriți: vizualizare lunară, săptămânală, zilnică a calendarului, cronologie sau doar o listă interactivă de întâlniri.
Gestionarea mai multor angajați
Stocați datele de contact ale angajaților în baza de date WordPress, gestionați volumul individual de muncă și productivitatea, configurați programe personale de lucru și zile libere.
Gestionarea locațiilor multiple
Dacă aveți mai multe birouri, puteți gestiona eficient acest lucru cu Amelia prin stocarea detaliilor de contact, a adresei și a locației geografice.
Formular de comandă de serviciu sau angajat individual
Fiecare formular pe care îl publicați pe interfața site-ului poate fi personalizat: vă poate permite să rezervați orice serviciu sau angajat, sau doar un anumit serviciu.
Rezervare de grup
Programările nu trebuie să fie întotdeauna individuale - Amelia acceptă rezervări de grup (de exemplu, pentru tururi de grup). Fiecare serviciu poate avea o lățime de bandă minimă și maximă.
Notificări automate
Trimiteți notificări prin e-mail atât clienților, cât și angajaților - atunci când o întâlnire este rezervată, în așteptare, anulată, refuzată, urări de ziua de naștere, urmărirea întâlnirii și multe altele.
Trei gateway-uri de notificare prin e-mail
Configurați gateway-ul de notificare prin e-mail care vi se potrivește cel mai bine. Sunt disponibile SMTP, PHP standard sendmail, Mailgun API.
Configurați programul global de lucru, pauzele și vacanțele pentru companie
Introduceți programul dvs. standard de lucru, zilele nelucrătoare și sărbătorile și fiecare nou angajat va avea acest program implicit pe care îl puteți personaliza ulterior.
Monedele și formatele sunt complet personalizabile
Setați moneda, formatul orei și datei și opțiunile de format de număr adecvate pentru țara dvs.
Suport sistem de plată Paypal
Cel mai popular sistem de plată din lume este acceptat imediat.
Suport pentru sistemul de plată Stripe
Permiteți clienților să plătească pentru rezervarea lor prin sistemul de plată Stripe.
Suport pentru mai multe servicii și categorii de servicii
Indiferent câte servicii diferite oferiți, le puteți adăuga la Amelia personalizând durata, prețul și alte opțiuni.
Timp tampon înainte și după service
Configurați timpi tampon înainte și după service dacă angajații au nevoie de o pregătire înainte sau după o întâlnire.
Serviciul Galerie Foto
Încărcați câteva imagini de serviciu pentru a fi afișate pe site ca galerii foto de serviciu/prezentări de diapozitive.
Suport pentru servicii suplimentare
Configurați servicii suplimentare sau proceduri speciale furnizate suplimentar cu serviciul, care pot crește și mai mult costul serviciului.
Făcând o întâlnire din tabloul de bord WordPress
Dacă clienții dvs. rezervă un serviciu prin telefon, puteți adăuga rapid rezervările dvs. în baza de date prin panoul de administrare.
Creați conturi de client din Consola WP
Când creați o nouă întâlnire, puteți crea rapid un nou cont de utilizator WordPress pentru client, astfel încât acesta să îl poată rezerva mai târziu.
Gestionați baza de date de clienți
Listează-ți clienții într-o vizualizare convenabilă cu grilă/listă filtrabilă. Sortați alfabetic sau ultima vizită.
Informații financiare complete despre plăți
O bază de date unică a tuturor plăților, unde puteți verifica starea fiecărei plăți (finalizată sau în așteptare), gateway de plată (site web, PayPal, Stripe), suma totală, reduceri și alte informații.
Rezervare cupoane de reducere
Creați și urmăriți utilizarea cupoanelor de reducere - pentru toate sau unele servicii specifice cu o anumită limită de utilizare, reducere fixă sau procent.
Design personalizat
Alegeți culorile și fonturile pentru elementele UI, astfel încât controalele de rezervare să se potrivească cu tema WordPress și identitatea mărcii.
Rolurile și permisiunile utilizatorului
Există patru roluri de utilizator încorporate în plugin: administrator, manager, angajat și client. Fiecare rol are propriile sale puteri. Este posibil să configurați drepturile de utilizator prin sistemul de caracteristici native WordPress.
Amelia v5.4